2011年5月12日木曜日

Men's Non-Noが25周年を記念して著名ブランドとコラボアイテムをリリース

Men's Non-No Magazine 25th Anniversary Special Items
Men's Non-Noは25周年を記念して、多数の有力ブランドとのコラボアイテムを制作しました。

コラボに参加したブランドはUniform ExperimentやFragment Design、Undercover、元N(N)宮下氏のSoloistなど、豪華な顔ぶれとなっています。
Men's Non-Noのオンラインストアで購入可能です。

Undercoverのパーカーとかいいかもです。
highsnobiety
Men’s Non-No Magazine 25th Anniversary Special items Highsnobiety.com Japanese magazine Men’s Non-No is celebrating its 25th anniversary with a massive line-up of brand collaborations. They worked on t-shirts, hoodies, jackets, shirts and more with a strong line-up of brands. Included in the collaborations are Neighborhood, fragment design, Hysteric Glamour, Lad Musician, Sophnet and uniform experiment, John Laurence Sullivan, soe, factotum, 3.1 Philip Lim, Mountain Research, Fred Perry, nonnative, hobo, Markaware, Undercoverism and more.

A special section in their online store has been launched for the release of these 25th anniversary items.

After the jump we present you a selection of some of our favorite items from the celebration.
日本の雑誌、Men's Non-Noは25周年を祝し、多数のブランドとのコラボレーションラインナップを披露した。
Tシャツやフーディー、ジャケットやシャツなどを人気ブランドと製作した。
コラボレーションには、Neighborhood, fragment design, Hysteric Glamour, Lad Musician, Sophnet and uniform experiment, John Laurence Sullivan, soe, factotum, 3.1 Philip Lim, Mountain Research, Fred Perry, nonnative, hobo, Markaware, Undercoverismなどが参加している。

25周年記念のアイテムのリリースに合わせて特設オンラインサイトがローンチされた。

0 件のコメント:

コメントを投稿